maandag 16 maart 2009

Elektronica en geknutsel

Gisteren en vandaag heb ik de elektronica verbeterd. Op de rechter wielkast zit nu een dubbele USB-aansluiting. De ene aansluiting zal voor m'n mobieltje worden, de andere kan gebruikt worden om bijvoorbeeld m'n bleutooth headsetje te laden, mocht het een keer nodig zijn. Maar er zijn natuurlijk ook andere toepassingen te verzinnen.

Het nieuwe rechter dashboardkastje is een stuk beter. De elektronica is dan wel hetzelfde maar de indeling is gewoon een stuk praktischer. Ik kan nu gewoon veel gemakkelijker bij de sleutel komen en ook het laadpunt is nu goed bereikbaar.

Verder heb ik nog wat andere zaken gedaan. Vanmorgen ben ik naar het werk gereden met het dekje onder de neus gedrukt. Alleen schuift het dekje steeds tegen m'n voeten aan. Niet handig natuurlijk. Er zitten wel 2 stukken klittenband tegen de onderkant van de bovenkap gekleefd maar daar heb ik niets aan; ik moet het dekje totaal anders plaatsen dan standaard het geval lijkt te zijn. Dus heb ik de rand van het instapgat van nog 2 stukken klittenband voorzien waar ik het dekje aan kan monteren.

Nog meer klittenband heb ik gebruikt tegen de linker wielkast, daar staat nu een open geknipte PET-fles met plakspulletjes. Ook heb ik klittenband gebruikt voor het mapje met de velomobielfolders. Die zit nu rechts gekleefd. Direct heb ik ook de Ski-Mounti een plekje gegeven. Verder heb ik links onder de rand nog een brillenhoesje geplaatst met m'n reservebril.

Tot slot heb ik m'n fiets nog even gewassen want morgenmiddag breng ik hem naar het bestickerbedrijf. Daar zal de Quest dan van dinsdag op woensdag overnachten om woensdag van stickers te worden voorzien. Eindelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten