zondag 29 januari 2012

Sneeuw? We zullen zien

Er schijnt sneeuw te vallen vannacht. In eerste instantie in het oosten van het land maar dat schijnt richting het westen te trekken. Wie weet dat we in het midden van Nederland dus ook nog te maken krijgen met sneeuw. Dan kan mijn Furious Fred om de achtervelg misschien toch nog z'n werk gaan doen.

Verder heb ik de rand van het deksel van de racekap maar eens voorzien van tochtstrip. Afgelopen week is me bij zijwind wel gebleken dat het onder de kap enorm kan tochten. Dat zal nu vermoedelijk ten einde zijn met een wit randje aan de onderkant van het deksel. Maar de voornaamste reden voor het aanbrengen is nog wel de mogelijke sneeuwval. Ik houd het wel graag droog in m'n fiets. En met het deksel met daaronder de magneten was het gewoon één grote kierende handel dus dat heb ik nu maar eens aangepakt.


[edit]
Die sneeuw zal aan Weeronline.nl te zien wel meevallen.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er netjes uit die magneetbevestiging.
    Net een soort bandenplakkertjes van boven af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier helemaal wit, niet veel maar toch
    Zou de winter nu toch nog komen?

    BeantwoordenVerwijderen