dinsdag 7 juni 2011

Wat ze zeggen: Kun je niet uitkijken?

Ik rijd over een weg met zijwegen naar rechts. De kruisingen zijn gelijkwaardig dus moet ik voorrang verlenen aan verkeer van rechts.
De weg waarop ik rijd is redelijk breed. Aan de zijkant staan auto's geparkeerd. Daar rijd ik graag niet zo al te dicht langs dus houd ik enige afstand tot de rechter kant. Ik blijf echter wel ruimschoots binnen 'mijn weghelft'. Verder heeft iets uit de rechter kant rijden als voordeel dat ik dan wat meer uitzicht heb op eventueel verkeer uit zijwegen. Maarja, dan moeten ze niet dit gaan doen (eerst neem ik nog even de drempels van gisteren maar dan met een wat gepastere snelheid):



En dan het commentaar...... 'Wel uitkijken hè?' Ik mopper er iets achteraan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten