dinsdag 22 juni 2010

Schade laten bepalen

Ik ben gisteren naar het bestickerbedrijf geweest om te vragen naar de kosten voor herbestickeren. Vandaag ben ik naar Dronten geweest naar VM.nl om de fiets te laten inspecteren. Verder ben ik naar schadebedrijf Kruik geweest om ook daar een kostenplaatje te laten maken voor de reparatie.

De schade aan de body valt gelukkig mee. Ik had zelf niets ontdekt maar Allert zag toch twee beschadigingen. De ene zit aan de onderkant van de fiets aan de voorkant van de wielkast. Verder een scheurtje aan de achterkant van de wielkast in de hoek onder het dashboardkastje. Twee kleine, niet dramatische beschadigingen maar ze kunnen wel een lapje glasvezel gebruiken. De kosten daarvoor vallen wel mee.
Een ander verhaal is het voor de lak en de bestickering. De knul die de aanrijding heeft veroorzaakt kan voor het schadebedrag een spliksplinternieuwe bromscooter kopen inclusief een leuk aantal accessoires......

Verder heb ik nog contact gehad met Van Herp om ze te vragen waar ik beter de schade kan opgeven, bij hun of bij Univé. Van Herp gaf aan dat het beter bij hun kan. Morgen zal ik de papieren opsturen naar Van Herp en Univé op de hoogte stellen dat daar de papieren naartoe zijn gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten