zaterdag 25 april 2009

Aandacht

Quemo heeft vandaag veel aandacht gekregen van omstanders.

Eerst ben ik bij de kringloopwinkel geweest om wat mokken te brengen. Daar kwamen heel wat mannen op Quemo af. Ze waren erg geïnteresseerd in de snelheid e.d.
Vervolgens ben ik bij een speelgoedwinkel geweest. Daar waren een man en vrouw die ook de bekende vragen stelden.
Tot slot ben ik nog bij de Gamma geweest. Daar heb ik de fiets geplaatst waar wat minder volk langs kwam en al helemaal geen boodschappenwagens. Maar toen ik binnen was, ging m'n alarm af. De handzender gaf aan dat de schoksensor geactiveerd was. Ik ben naar buiten gesprint om te zien wat er aan de hand was. Toen ik in de deuropening stond, zag ik rechts van mij de fiets staan, waar ik hem geparkeerd had en recht voor me, op zo'n 15 meter afstand, een vrouw met kind van een jaar of 2, misschien 3. Het kind luid brullend. De vrouw gaf aan dat hij er met z'n hand in was gekomen. Tja.... gewoon je kind leren dat hij met z'n vingertjes van andermans spullen af moet blijven.

Misschien heeft het kind er wat van geleerd. Maar meer interessant is natuurlijk of MOEDER er ook iets van geleerd heeft.

2 opmerkingen: