zaterdag 15 december 2012

Volgende problemen dienen zich aan

Toen ik vandaag bij het werk vandaan wilde vertrekken, zag ik een volgend euvel.
In de staart van m'n Quest heb ik 4 rode Luxeons zitten voor het achterlicht. Één van de twee die achteruit gericht zijn, gaf bijna geen licht meer. Aan het einde van de rit gaf hij duidelijk weer meer licht maar toch wel zichtbaar minder dan de andere 3 Luxeons. Deze Luxeon gaat dus de geest geven. Ik heb dat al vaker gehad in het verleden, zowel met de Luxeons in de neus als in de staart.

In beide gevallen heb ik 1W varianten vervangen door 3W Luxeons. Die laatste lijken langer te blijven werken. Maar goed, ik mag helaas dus toch weer aan het klussen.
M'n dashboardkastje heeft overigens ook al tijden last van slecht of niet functionerende LEDs. Wellicht dat ik die ook maar eens aan ga pakken. Maar wanneer?........ géén idee. Eerst maar een stel nieuwe rode Luxeons bestellen.

[edit]

Setje van 4 Seouls P4 rood op ster besteld.

2 opmerkingen:

  1. Dag WF,
    Iets taalkundigs, als wel vaker. Maar is "dienen zich aan" id titel niet meer gepast? Nu lijkt het wat of je de problemen 'id aanbieding' hebt :).
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan best problemen aanbieden hoor :D
    U roept, wij draaien.

    Dank

    BeantwoordenVerwijderen