donderdag 24 mei 2012

Lek 35

Lek 35 heb ik te pakken op kilometerstand 21562.
Best vreemd want vorige week heb ik de ene voorband vervangen door een nieuwe en niet lang daarvoor heb ik de andere voorband vervangen door een nieuw exemplaar; ik reed dus op vrij nieuwe bandjes rond.

De lekmaker heeft zich niet laten zien. Wel een redelijk gat in de buitenband en véééééél antilekvloeistof aan de binnenkant van m'n wielkast. Dit lek was dus slecht te dichten. Hoe groot het lek in de binnenband is, moet ik nog bekijken.

Het lek was vermoedelijk wel gedicht want tijdens het rijden siste hij behoorlijk maar eenmaal op z'n kant gelegd, bleef er druk in de band. Veel was het niet maar wel voldoende om door te rijden (heb ik niet gedaan, ik heb lekker even in de schaduw van de bomen de band vervangen) Toch verwacht ik een stevig gat aan te trekken zodra ik aan het plakken ga. Maar dat doe ik een andere keer. Ik heb nu eerst veel werk liggen wat vandaag nog moet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten