zondag 5 mei 2013

Rara wat is dit?

Wie kan verzinnen wat ik in elkaar geknutseld heb?
Kleine opmerking erbij: de boutjes die helemaal links en rechts zitten, horen vanaf de andere kant erin geschroefd te worden maar de lijm moet nog drogen dus kan ik de boutjes nog niet omdraaien. Verder denk ik dat ik die boutjes ga vervangen door varianten met vleugel zoals in het midden te zien zijn. En ik wil de nieuwe vleugelboutjes nog voorzien van een mooi puntje aan het einde van de schroefdraad.

Raden maar!




Waarvan is het gemaakt?
2x2 dik aluminium hoekprofiel, stuk raamhorprofiel en 2 stukjes aluminium 2x4 hoekprofiel. Verder een vrachtje popnagels, straks 4 vleugelboutjes en 4 moeren en wat lijm.

4 opmerkingen:

  1. Een nieuw model "kapstok" (zonder lasverbindingen) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm.... nee. Kapstokken laat ik aan jou over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Bram heeft het goed. Een richtmal om een slag uit m'n velgen te halen zonder de wielen uit te hoeven bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen