dinsdag 31 mei 2011

Heb ik nou beet of niet?

Na m'n eerste sleutelhangercamera heb ik nog een tweede besteld. Zo kan ik voor en achter tegelijkertijd opnemen.

Gisteren heb ik wat geprobeerd. Één camera op de neus naar voren gericht, één op de rolbeugel naar achteren kijkend. Verder heb ik ook GPS aangezet om de snelheid op te nemen.
Daarna de 3 verschillende zaken combineren valt niet altijd mee. Videobeelden synchroon laten lopen is een eitje maar de GPS-gegevens is een ander verhaal door meetonnauwkeurigheden. Maar goed, ik heb een poging gewaagd. En dit levert op zich geen onaardige beelden op:

Bij de Oude IJsselbrug zag ik wat interessants: 2 racefietsers en nog een 3e die net aan kwam rijden. Dus heb ik maar iets gedaan waar ik heel slecht in ben: vissen.

Naar het schijnt moet je bij vissen rustig aan doen als je beet hebt. Als je te hard gaat trekken loop je de kans de lijn te breken en je vis kwijt te raken........

1 opmerking: