donderdag 5 februari 2009

Uiterlijk en naam

Ik had al verteld dat mijn Quest metallic oranje gaat worden. Maar er gaat meer mee gebeuren. Hij gaat bestickerd worden. Ook dat was al bekend.

De week na de (geplande) leverdatum heb ik een week vakantie. In die week wilde ik hem laten bestickeren. Maar dat werd mij door Ymte afgeraden. Ze hadden ook een andere gespoten fiets bestickerd. Alleen had dat als resultaat dat de boel was gaan 'bubbelen'. De lak was nog niet goed uitgehard met bubbels als gevolg. Dus werd ik daarvoor gewaarschuwd.

Het definitieve uiterlijk van m'n fiets zal daarom minimaal een week of 2 na levering komen. Ook de naam (ja.... deze 3e velomobiel van mij gaat een naam krijgen.... dat is voor mij de eerste) zal daarom pas later bekend gemaakt worden. Een handje vol mensen weet het al maar die heb ik geheimhouding gevraagd over zowel naam als uiterlijk.

1 opmerking: