zondag 15 februari 2009

Hoe onbenullig...... (en meer)

..... van mij.

Krijg je een nieuwe fiets, vergeet je helemaal te vragen welk nummer je hebt. Ook voor de verzekering is het nodig om wat gegevens door te geven. Dat heb ik nog niet gedaan, dat doe ik op de dag dat ik mijn Versatile overhandig aan de volgende eigenaar.

Maar goed, de website van Velomobiel.nl geeft me informatie waar ik nog niet om gevraagd had. Ik heb Quest 304.

Vandaag heb ik wat mensen ontmoet die ik tot dusver alleen gesproken heb via m'n weblog.

Één van die lezers (Okkie) heeft een gok gedaan naar het toekomstige thema/uiterlijk van m'n Quest. Hij hoopte een bepaalde reactie uit te lokken met de term 'Garfield'.

Goedk oranje kat. Quest oranje.... maar nee. Ik ben ab-so-luut géén fan van Garfield. Dat was ik al niet maar na wat teasers te hebben gezien van de film, waarin Garfield gerenderd is met de computer, moet ik dat beest al helemaal niet meer.

Dus:
  • Garfield

  • Quest van Oranje

  • balletjes van de Koningin
  • (had ik ook al verklapt dat het dat niet was)
  • Oranje

  • 'iets' met http://www.plastickheroes.nl/


  • Nog meer mensen die een gok willen wagen? Gevaarlijke vraag natuurlijk want dat zou kunnen betekenen dat ik het dan ga verklappen.
    Maar eventuele gokjes mogen best gedaan worden. Die zet ik dan in het lijstje maar ga verder niet aan het strepen.

    6 opmerkingen:

    1. Ik denk het niet want mijn "balletjes van de Koningin" vielen ook niet in de smaak (nou ja die van André van Duin dan die daarmee uit de kast komt).
      Bij mij zijn trouwens de gekleurde vakverdelingen (is 'n woord voor weet ik...jargon(en)?)van deze blogsite helemaal weg (itt alle andere blogs incl.Vers.021).Het dus alleen nog zwarte en rode letters. Ik gebruik Firefox.
      Of heeft dit ook te maken met de mysteryfactor?

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Ja, deels door de mysteryfactor.

      Ik ben aan het knutselen geweest met de layout maar kreeg nog niet alles voor elkaar. Sommige teksten waren niet te lezen omdat ze nog niet de goede kleur hadden. Ik weet grotendeels al wel hoe m'n weblog eruit moet komen te zien qua kleur (zoals het was, maar dan nog wel op een paar punten verbeteren). Maar omdat het definitieve uiterlijk van m'n fiets nog even moet wachten, zo ook m'n weblog. Je snapt wel dat oranje de hoofdkleur wordt van m'n weblog. Ik ga wel weer terug naar de vorige layout (maar dan wel verbeterd en dus goed leesbaar uiteraard), alleen moet ik die nog bijschaven. Dat komt wel zodra m'n fiets helemaal klaar is en z'n naam heeft ontvangen.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Ach ik heb nu toch 'n flatscreen LCD dus dat wit op de achtergrond is toch minder verblindend hierop dan op die oude CRT.En de letters zijn wel prettig groot.
      Zeg je gaat op de Quest toch geen reklame voeren voor de ING bank? http://www.ing.nl/samenvoeging/

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Heb er nog eens over nagedacht, gisteren onderweg naar het werk, gewoon: Oranje! (met uitroepteken natuurlijk) zou ook mooi zijn.

      Hans Fix

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Wilfred, nou is je hele blog ineens groen! Je gaat 'em toch niet overspuiten....
      Groen! Klinkt veel minder, alhoewel zou natuurlijk kunnen toch...
      Dat oranje is natuurlijk wel met uitroepteken, die mis ik nog :-)

      Hans Fix

      BeantwoordenVerwijderen