vrijdag 20 maart 2009

Nog meer stickers

Vandaag ben ik nog een keer naar De Kleine Reclame geweest. Afgelopen woensdag had ik geen geld bij me omdat ik in de veronderstelling was dat ik kon pinnen. Dat bleek niet het geval.

Maar omdat het een latertje is geworden, zijn ze er ook niet meer aan toe gekomen om een sticker met hun naam/logo op de fiets te plakken. Ook 'Quest' en 'Velomobiel.nl' ontbraken nog. Verder wilden ze graag foto's van m'n fiets hebben. Ondermeer om op hun website te plaatsen. Daar maak ik uiteraard geen probleem van.
Gisteren heb ik wat foto's geschoten van overdag, eergisteren foto's van het proces en foto's in het donker. Materiaal genoeg dus. Dat heb ik voor ze op een CD gebrand.

Vanmiddag ben ik vanuit het werk naar ze toe gereden om de zaken af te handelen.

Bij De Kleine vonden ze het zonde om het mooie patroon van 'Quemo' te doorbreken. Maar toch hoort het type en merk op de fiets thuis. Ze hadden wel een suggestie waar het het best geplaatst kon worden zonder de patronen al teveel te onderbreken.
Het logo heeft een plaats gekregen op de oranje retroreflecterende sticker op de achterkant. Het hoefde niet van ze, een sticker van het bedrijf op m'n fiets, maar ik vind dat ze zulk mooi werk geleverd hebben, dat een stukje reclame best mag. Met de Alleweder heb ik destijds ook rondgereden met hun naam op de fiets. En ik heb de naam ook regelmatig horen noemen toen wildvreemde mensen m'n Alleweder bewonderden. Reclame op een velomobiel werkt dus echt wel, in die zin dat mensen het zien.

'Quest' heeft een plekje gevonden aan de voorkant van het grote witte vlak. 'Velomobiel.nl' zit in de staart. Zoals gezegd, de reclamesticker zit op de achterkant.

Maar ik had nog een sticker die ik wilde plaatsen: een knalgele sticker met daarop 'Elektronisch beveiligd'. Maar dat breekt het geheel wel heel erg bruut. Daarom hebben ze bij De Kleine ook nog even de tekst voor me uitgesneden om dat op de fiets te plaatsen zodat het niet een te bont geheel werd. Deze tekst heeft plaats gevonden onder het instapgat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten