woensdag 4 maart 2009

Ketting

Vandaag geen woon-werk-verkeer en dus weinig fietsen. Maar er schoot me net iets tebinnen wat ik geloof ik nog niet gemeld heb.

Afgelopen maandagmorgen heb ik naar het grootste voorblad geschakeld om nog even wat harder te kunnen gaan. Echter liep dat anders af dan gewenst. De ketting wandelde over het grote blad heen om vervoglens te 'ontsporen'. De voorderailleur moet ik dus nog wat bijstellen. De rechter grens moet wat naar binnen gezet worden. Dat bijstellen is overigens een tijd geleden dat ik dat voor het laatste gedaan heb. Verder kan ik er in de Quest ook niet daverend goed bij, dus wat wordt waarschijnlijk prutsen.

Verder lijkt de ketting tamelijk los te hangen. In bochten hoor ik de ketting met enige regelmaat ergens losjes tegenaan tikken. Waar tegen weet ik zo niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten