woensdag 11 maart 2009

Bagage

Morgen moet redelijk wat bagage meezeulen naar het werk. Ondermeer m'n fotospullen.

Met de Versatile drukte ik de fototas zo rechts van het achterwiel. Bij de Quest gaat dat niet lukken. Rechts niet tenminste. Maar links leek mij ook niet te gaan passen. Maar vandaag ben ik ter voorbereiding maar eens wat aan het passen en meten gegaan. Ik ben eerst met 2 oudere, kleinere fototassen naar buiten gegaan met de intentie om die 2 te gaan gebruiken. Maar eenmaal bij de fiets, begon ik te twijfelen. Zou m'n grote tas echt niet passen? Ik heb hem erbij gepakt en waarachtig.... ook die past naast het achterwiel van de Quest. Dat is dus een grote meevaller.

Ik heb de fietspomp trouwens een beetje anders gepositioneerd. Hij lag eerst op de bodem, links van het achterwiel. Maar dat neemt teveel ruimte in beslag. Ik heb hem daarom omhoog getild en met klittenband aan de dwarsbuis gemonteerd. Het andere uiteinde van de fietspopmp ligt nog wel op de grond, maar dan redelijk bij de achterkant van het achterwiel in de buurt. Ik houd nu heel wat mooiere ruimte over zonder dat de pomp in de weg zit.

Maar er moeten morgen ook nog 2 pakketjes boeken mee. Die druk ik vast ook wel ergens weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten