maandag 30 maart 2009

1000 kilometer en racen

Vandaag heb ik op de terugweg de eerste 1000 kilometer volgemaakt. Op de Zuiderzeestraatweg sprong bij de Doomweg de teller van 999 naar 1000 kilometer.


Verder wilde een gast die de puberjaren wel voorbij was, wel even een sprintje trekken vanaf de verkeerslichten. Op een gewone fiets met 1 versnelling onbegonnen zaak natuurlijk. Toen hij aan z'n max zat, begon bij mij de lol pas bij die schamele 25 km/h die we reden. Wel een dappere poging overigens, dat heb ik hem ook verteld bij de volgende verkeerslichten.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb mezelf er uit laten rijden vandaag door 'n racefietser op m'n snelste tweewieler: Gewoon omdat ik 't te riskant vond om dezelfde capriolen uit te halen (terwijl ik zelf al niet al te 'eerlijk' rij).

    BeantwoordenVerwijderen