vrijdag 23 januari 2009

Productiever dagje: Conrad blijft maar komen en De Kleine

Ik heb 2 bestellingen bij Conrad gedaan voor elektronicaspulletjes. De 2e bestelling was omdat ik die spullen eerst bij de lokale elektronicazaak wilde halen, maar die konden het niet leveren, dus uiteindelijk toch bij Conrad besteld.

Maar Conrad heeft 3 leveringen gedaan. De eerste zending was een grote doos. De tweede zending (gisteren) was ook een aardige doos met slechts 3 weerstanden van 1W erin. Dat was een nalevering. Vandaag is er weer een zending geweest. Dat was van de 2e bestelling. En enorme heoveelheid DIN-stekkers.

Wat moet er nu nog komen?
- Behuizingen om elektronica in te bouwen in de staart, in de neus en op de linker wielkast, mogelijk ook op de rechter wielkast.
- Motor-alarm
- En natuurlijk de fiets zelf.

Jammer genoeg weet ik nog niet precies hoeveel ruimte ik heb op de verschillende plekken in de Quest. Dat soort puzzelwerk doe ik toch het liefst als ik een fiets erbij heb, liefst bij de elektronicawinkel. Daar kennen ze me inmiddels wel dus kan ik gewoon heerlijk een doosje meenemen naar de fiets, passen en desnoods weer naar binnen om een ander doosje te proberen.

Verder ben ik vandaag weer naar De Kleine geweest. Vandaag waren ze wel open. Ik ben er geweest om hun retroreflecterende stickers te bekijken. Ze gaven aan dat de hoeveelheid reflectie tegenviel. Maar het blijkt hetzelfde spul te zijn als VM.nl levert, hetzelfde spul als ik op de neus en staart van m'n Versatile heb en waar ook Versatile 006 mee volgeplakt is (en natuurlijk diverse Quests en andere velomobielen). Kijk voor de gein maar naar de onderste foto.
Het is niet zo mooi fel en wit als de 'grijze' retroreflectie op de zijkanten van fietsbanden en de wieldoekjes maar toch nog wel duidelijk zichtbaar.
Ik denk dat ik ook nog een paar kleine oranje stippen op de zijkant ga plakken op het oranje spuitwerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten