zondag 25 januari 2009

Nieuwe weblog

De naam en url van mijn oude weblog (http://versatile021.blogspot.com) is niet geschikt voor mijn nieuwe fiets. Vandaar dat ik deze nieuwe weblog start voor de komende fiets. De naam 'Velomobielfan' in de url maakt hem meer geschikt om ook andere toekomstige velomobielen in deze weblog te plaatsen (er blijft overigens wel ruimte voor de enkele berichten die ik met een tweewieler meemaak).

De titel 'Velomobielfan' zal veranderen in de naam van mijn nieuwe velomobiel, zodra deze gereed is. Tot die tijd blijft de huidige naam bovenaan staan.

De invulling van deze weblog zal de komende weken nog vrij rustig blijven bij gebrek aan nieuwe velomobiel. Wel zal ik berichten met betrekking tot de nieuwe fiets van http://versatile021.blogspot.com naar deze weblog verplaatsen.

4 opmerkingen:

  1. Goed, ik ben de eerste volger; Staat daar nog wat tegenover? (on)geintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet ook wel als eerste veel leesplezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en je 2e volger:P
    zo te lezen zit je vol plannen:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wilfred, toepasselijke naam inderdaad, I'm following your every move :-P

    BeantwoordenVerwijderen