vrijdag 3 juli 2009

Vakantie!!!!

Eindelijk vakantie. Vandaag heb ik m'n laatste woonwerkrit gemaakt. Deze keer, zoals gezegd, met m'n oudste dochter op schoot.

Het is wel een stuk warmer dan alleen rijden maar 12 km enkele reis valt verder goed te doen.
M'n gemiddelde is ook niet beschamend laag als je beseft dat er van m'n buikademhaling weinig meer over is als ik m'n dochter op m'n buik heb zitten. Maar met een gemiddelde van 26,03 km/h sla ik dacht ik toch geen gek figuur.

Op zich is de kruissnelheid niet de grootste oorzaak van de lagere snelheid maar meer het optrekken wat langer duurt en bruggen waarbij meer vermogen nodig is.

Maar nu (proberen te) relaxen.

1 opmerking:

  1. Ik vind dat inpassen vd fiets in je eigen vervoersbehoefte 'n grotere uitdaging dan 't affietsen van allerlei jaarlijks weerkerende evenementen:
    Dat moet gewoon in je kraam te pas komen (in ieder geval met je tijd uitkomen)en anders gewoon de volgende keer, Family first!

    BeantwoordenVerwijderen