woensdag 20 april 2011

Steun voor op de body

Vandaag heb ik wat zuignaphaakjes uit de badkamer gehaald. Er lagen 3 stuks werkloos in de kast. Altijd nuttig om een handdoek op te hangen. Nee, niet voor in de Quest, hoewel....

De zuignapjes heb ik van de haakjes afgehaald. Vervolgens ben ik ijverig met aluminium, popnagels, wat gereedschap èn een Brodit mobielklem voor in een ventilatirooster van de auto. Dat laatste ding ligt nu ook al 4 jaar werkloos in de kast. Tijd om die een bestemming te geven.

Na wat zagen, vijlen, dremelen, boren en popnagelen is dit het resultaat:
Wellicht dat ik nog een schuine strip moet plaatsen tussen de bovenkant en de voorste zuignap maar eerst maar eens wat opnamen maken om te zien wat het effect is van deze nieuwe houder.

[edit]

De resultaten mogen er wezen. Dit ziet er heel veel beter uit:
Hier nog een filmpje met beelden van een gekochte Brodithouder met zwanehals en zuignap die bedoeld is voor voorruit van een auto. Rechts mijn zelfgemaakte houder:

2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi stabiel uit. Was nieuwsgierig naar het beeld bij hobbels in de weg, maar dat valt reuze mee. Vraagje; dat plaatsen van snelheid en GPS in beeld, zit dat bij de software van de camera of heb je dat zelf gedaan ?

    BeantwoordenVerwijderen