woensdag 6 juni 2012

Inderdaad toch een tikkie gewaagd

Vanmorgen heb ik de racekap van m'n fiets geprobeerd te trekken. Duidelijk was dat niet alleen de magneten de kap op z'n plek hield maar dat ook de kit een aandeel had helaas.

Gelukkig heb ik de kap wel weer los kunnen trekken zonder dramatische dingen te hoeven doen. Volgende keer iets meer vaseline gebruiken denk ik. Dat zal nog wel moeten gebeuren want de kit is lang nog niet overal mooi egaal aangebracht.
Bovendien denk ik dat ik aan de zijkanten nog 2 magneten ga plaatsen. Die heb ik destijds bewust niet gemonteerd in verband met pasjes in m'n broekzakken. M'n broekzakken gaan op die plek redelijk dicht langs het instapgat. Toch ga ik daar nog wel magneten aanbrengen, welliswaar wat lichtere, om toch ook daar de kap mooi aan te laten sluiten.

2 opmerkingen:

  1. Kijk maar uit dat je straks niet vacuüm trekt als je instapt en de kap dicht doet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker,

    Ik rijd al tijden met Joes Elite Racers Sealant.
    De orignele heeft een rode dop, de Elite Racers Sealant heeft een zwarte of blauwe dop.

    BeantwoordenVerwijderen