Met name in de bochten viel me op hoe heerlijk vlot de Fujin dan is. Op rechte stukken is het natuurlijk een ander verhaal, daar is de Quest duidelijk beter in z'n element dan de Fujin.
Met de Fujin is grip met het wegdek de belangrijkste factor van hoe vlot je de bocht om kan gaan. Je kan namelijk mooi plat door de bocht.
Bij de Quest is het de combinatie van krachten, die ervoor moet zorgen dat de fiets nog met z'n 3 wielen op de grond blijft, de belangrijkste factor van hoe vlot je de bocht kan nemen. Veel harder dan in het filmpje kan ik niet met de Quest.
Maar tijdens het bekijken van de videobeelden viel me nog wat op. Het opgenomen geluid is bij de Quest en Fujin behoorlijk anders. Zowiezo zijn er contactgeluiden die anders zijn maar ook de windruis is anders. Als de camera op de Quest zit, lijkt hij heel wat meer wind te verwerken te krijgen dan met de Fujin. Niet geheel vreemd natuurlijk met de stroomlijn van de Quest.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten