vrijdag 13 mei 2011

Op verzoek: Westenholterallee

Blogger heeft een tijdje plat gelegen dus een nieuw bericht aanmaken was er niet bij.
Nu alsnog een bericht over een verzoekje wat ik gekregen heb.

Een jaar of wat geleden fietste ik via een andere route naar het werk dan nu. Voorheen ging ik via de Klipperweg, over de Spooldersluis, over de bruggetjes bij Katerveer en dan de oude IJsselbrug op. Ook de terugweg ging daar langs.
Maar op een gegeven moment heeft de Klipperweg plaats gemaakt voor de Westenholterallee. De werkzaamheden om die nieuwe weg te maken, waren nogal irritant waardoor ik een andere route gekozen heb.

Op een gegeven moment was de Westenholterallee klaar. Er is een mooi strak fietspad naast gelegd, echt bar weinig op aan te merken. Behalve dat er toch een vreemd stuk zit in de route wat niet echt comfortabel is. Ik heb de route wel weer een keer gereden toen de werkzaamheden afgerond waren maar de vernieuwde oude route heb ik niet weer als m'n vaste forenstraject gekozen. Dit heeft te maken met het vreemde stuk maar ook met 2 bochten die ik niet of slecht kan maken met de Quest.

Naar aanleiding van één van de vreemde plekken op het traject heb ik een verzoek gekregen om daar beelden van te maken. Ik heb daar gehoor aan gegeven:
Ik was dit stukje van de route totaal vergeten. Maar het zit nu weer vers in m'n geheugen. M'n route naar het werk gaat toch maar niet meer langs de oude route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten