vrijdag 31 december 2010

Overzicht van het afgelopen jaar

Quemo is vandaag met een kilometerstand van 13038 in de garage gezet. Dat betekent dat ik dit jaar 6577 kilometer met Quemo gereden heb. Tel daarbij nog een schamele 246 kilometer met m'n Fujin en ik kom uit op een totaalafstand van 6823 kilometer dit jaar. Dat is in totaal bijna 1000 kilometer minder dan vorig jaar. Maar alsnog voldoende om m'n conditie op peil te houden.

Het tellen van lekrijden lijkt een favoriete bezigheid. Alleen is dat niet gemakkelijker geworden met de komst van Joe's Elite Racer Sealant. De lekken komen veelal pas aan het licht als ik de band van de velg haal. Maar het lijkt erop dat ik dit jaar maarliefst 10x lek heb gereden waarvan de meestel netjes door de sealant gedicht zijn.

Wat heb ik zoal nog meer gedaan/meegemaakt? Hieronder een greep uit alle verhalen.
  • Mijn spaakbreuk lijkt verleden tijd met het aanbrengen van de ringetjes achter de kopjes.
  • De remellende zal hopelijk opgelost zijn met het aanbrengen van de grotere trommelremmen en Jag Wire kabels
  • Het aanbrengen van de magneten in het dekje is een gouden greep. Wat een brok comfort levert dat op bij het plaatsen en wegnemen van het dekje. Daarbij ziet het er ook nog eens netter uit, heb ik minder last van doorlekkend water en zit het dekje netter op de stroomlijn.
  • Perfect Moirees, fijne banden maar niet voor mij onder m'n Quest, doe mij maar Kojaks
  • Aanrijding met een brommerrijder die linksrijdend achterom keek
  • Quemo is 1 jaar geworden
  • Quemo heeft de eerste 10.000 kilometer gereden
  • Toch een keer Quemo laten staan en gebruik gemaakt van auto en OV in verband met storm
  • Voor het eerst een wedstrijd gereden met Quemo
Ik ben benieuwd wat 2011 gaat brengen. Zou ik het ooit redden een jaar te fietsen waarbij andere vormen van vervoer niet nodig zijn? Hoe dan ook, ik heb heel wat veel voorkomende smoezen in ieder geval NIET gebruikt om de fiets te laten staan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten