woensdag 13 november 2013

Goed nieuws!

Ik ben zojuist gebeld door het schadeherstelbedrijf. Quemo staat niet meer bij het schadeherstelbedrijf maar bij het bestickerbedrijf. Ik had verwacht dat ik m'n fiets zou krijgen, dan een tijdje wachten voordat de bestickering erop kan. Dat wist ik toen ik de fiets kocht (daarom heb ik ook een tijdje gewoon met een oranje fiets gereden), dat werd ook door het schadeherstelbedrijf nog een keer aangegeven. Bestickering kan niet direct op vers gespoten lak omdat je dan blaasjesvorming kan krijgen onder de stickers omdat de lak nog aan het uitharden is.

Ik heb weinig tijd gehad om contact op te nemen (gisteravond heb ik wel een mail gestuurd) dus is er inmiddels al heel wat tijd verstreken.

Het bestickerbedrijf hoopt maandag met mijn fiets bezig te gaan (wat mij doet denken dat ze de bestanden met het patroon van mijn bestickering nog hebben). Dan zou ik met een beetje mazzel op woensdag mijn fiets kunnen ophalen. Hoewel, dat wordt nog lastig omdat ik 's middags een afspraak heb. Maar wie weet dat ik toch 's morgens dan de aanhanger achter de auto kan hangen en dan de top maar even met tie-wraps op de onderbak vast maak. Op mijn verzoek doen ze de powerleds in de neus niet, dat doe ik zelf.

Maar toch een klein lichtpuntje dus in deze paar minder geweldige weken.

Morgen trouwens een leuke opgave: werken zonder stem. Ik zou vrij kunnen vragen maar ik kan de tijd eigenlijk niet missen dus ga ik met schrijven proberen te compenseren wat ik met de stem niet kan doen.
Maar met het lichtpuntje in het achterhoofd wordt het toch wel een beetje gemakkelijker denk ik.

1 opmerking:

  1. Vastzetten niet met tie-wraps maar met korte span-bandjes. Anders kan 'ie voor je het door hebt opnieuw naar het schadeherstelbedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen