tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post3679500740936639129..comments2023-05-28T12:41:25.070+02:00Comments on Quemo: Racekap deel 2: ruimte voor verbetering van deflectorQuemohttp://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-17535763788075420042012-01-17T06:50:09.358+01:002012-01-17T06:50:09.358+01:00Ha Wim,
Op snelheid werkt de deflector in wezen g...Ha Wim,<br /><br />Op snelheid werkt de deflector in wezen goed. Het vizier blijft doorgaans netjes condnesvrij. Maar met name bij lagere snelheden (ik denk aan het optrekken bij een verkeerslicht, waarbij het vizier flink beslagen is vanwege géén luchtstroom. Wellicht dat je dan meer merkt van hoe hoog de deflector boven de body uitsteekt want hoe lager de snelheid, hoe lager de luchtstroom dus welk beetje lucht wat je dan langs je vizier kan krijgen is van harte welkom. Maar goed, dat speelt zich in m'n bovenkamer af. De praktijk moet dat nog uitwijzen. Daar ga ik wat mee experimenteren.Quemohttps://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-82271447382060433322012-01-17T00:41:28.235+01:002012-01-17T00:41:28.235+01:00Hi Quemo,
Dat de deflector lucht lekt aan de onder...Hi Quemo,<br />Dat de deflector lucht lekt aan de onderkant is bekend. Dit is wel te voorkomen, gewoon de lip wat verder inknippen en daarna buigen. Je kunt hiermee een lekvrije aansluiting krijgen. Echter.... dat hoef helemaal niet.<br />Er is geen verschil in ontwaseming te zien tussen een volledig lekvrije en een iets hoger staande deflector.<br />Dat de contraklittenband los laat mag natuurlijk niet. Met Bisontix zit het beter vast. Een druppeltje secondenlijm doet het ook prima.<br />Groeten,<br />WimWim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.com