tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post5044508200221922213..comments2023-05-28T12:41:25.070+02:00Comments on Quemo: Lek 30 en boze automobilistQuemohttp://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-37723339211071865772011-10-23T21:53:54.673+02:002011-10-23T21:53:54.673+02:00Ik heb inmiddels 3 verschillende vloeistoffen gebr...Ik heb inmiddels 3 verschillende vloeistoffen gebruikt waarbij ik duidelijk verschil in werking heb gemerkt.<br /><br />1) Slime (groene meuk) vind ik niets<br />2) Joe's Super Sealant: stuk beter maar niet geschikt voor druk boven de 5 bar<br />3) Joe's Elite Racer Sealant: die doet het vrij goed, zie statistieken.Quemohttps://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-3669163868906210552011-10-23T21:51:49.673+02:002011-10-23T21:51:49.673+02:00Mijn ervaring met lekdichtende vloeistof is dat ik...Mijn ervaring met lekdichtende vloeistof is dat ik drie keer zoveel lekken heb. Meetstal drie maal hetzelfde wiel binnen een paar kilometer. Dan is de lekdichtende vloeistof op, zit m'n strada onder de troep en moet ik een slijmende band verwisselen. Ik ben er mee gestopt. Ik rij gemiddeld 1x lek op 500 km. Met de Marathon plus 0 lek van buiten af. Wel 4 x lek in 40000 door spaken en gescheurde ventielen (braam aan de veg rond het ventielgat)VeloTeĵohttps://www.blogger.com/profile/15394292321743837380noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-89593363177182693432011-10-21T21:22:05.474+02:002011-10-21T21:22:05.474+02:00@BoCycle:
Sodemieter...... 15 lekken in 4000 kilom...@BoCycle:<br />Sodemieter...... 15 lekken in 4000 kilometer? Da's wel heel bruut.<br /><br />@Gerrit:<br />Ik heb geen 1W maar 3W Luxeons gemonteerd als richtingaanwijzers (valt in het filmpje trouwens ook wel te zien in de reflecterende borden etc.) Maar daarbij rijd ik redelijk recht op de auto's af. Onder die hoek kunnen ze de linker richtingaanwijzer wel zien. Op het moment dat de pickup in beeld verschijnt, kan hij zeker mijn richtingaanwijzer zien.<br /><br />Wat betreft die lekke banden. Met de Alleweder heb ik 3 lekken gehad in 15000 kilometer (Monte Carlo's gereden). Met de Versatile werd dat 5x zo vaak; elke 1000 kilometer wel een lek. Met de Quest ga ik daar dus nog een stukkie overheen hoewel ik van heel veel lekken geen last heb gehad omdat ze netjes door de Super Sealant gedicht werden.Quemohttps://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-86353224887040464202011-10-21T18:57:55.594+02:002011-10-21T18:57:55.594+02:00Als er een straat van rechts is dan vind ik het in...Als er een straat van rechts is dan vind ik het in ieder geval bij mijn mango+ het linker knipperlicht vrij moeilijk te zien voor van rechts komende automobilisten , zij kijken namelijk tegen jouw rechterzijkant aan.<br />maar aan de andere kant zien ze dat je niet naar rechts aangeeft dus kunnen ze er van uit gaan dat je rechtdoor gaat.<br />Ik heb pas 1 lekke band met de Mango , ff afkloppen.Gerrithttps://www.blogger.com/profile/10880798482591985681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-5341153216515587582011-10-20T23:38:20.572+02:002011-10-20T23:38:20.572+02:00Dat is een heuse lekkebandenadministratie die je b...Dat is een heuse lekkebandenadministratie die je bijhoudt. Met mijn Schwalbe Marathon Plus banden om mijn forenzenfiets heb ik slechts één lekke band gehad (omdat de fietsenmaker na het spaken de binnenband had lekgeprikt). De Schalbe Durano op mijn Fujin SL2 is een heel ander verhaal. In 4000 km al wel zo'n 15 lekke banden. <br /><br />Groet,<br />www.Bocycle.nl<br />(zojuist volger geworden van jouw blog)BoCyclehttps://www.blogger.com/profile/13361959953684486747noreply@blogger.com