tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post1012791718761449766..comments2023-05-28T12:41:25.070+02:00Comments on Quemo: Lek 41: 27954 km op de tellerQuemohttp://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-9382585297077757292013-09-02T22:53:06.323+02:002013-09-02T22:53:06.323+02:00Ik heb werkelijk geen idee.
De 15000 kilometer me...Ik heb werkelijk geen idee.<br /><br />De 15000 kilometer met de Alleweder heb ik geloof ik iets van 3 lekken gereden, dus elke 5000 één lek (nog altijd 2x zoveel als jij). Met de Versatile begon de ongein. Het ligt natuurlijk niet aan de fiets maar het was net alsof ook dat een lekkenmagneet was. Nu met de Quest hetzelfde verhaal. Jouw uitleg zou dan heel wat aannemelijker zijn.Quemohttps://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-21400529210879307402013-09-02T22:21:41.574+02:002013-09-02T22:21:41.574+02:00Vreemd hoor, snap er niets van ik heb nu 43450 km....Vreemd hoor, snap er niets van ik heb nu 43450 km. zomer en winter gereden en hoogstens 5 lekke banden gehad waarvan één defect ventiel strooien ze bij jou kopspijkers en glassplinters?Willemhttps://www.blogger.com/profile/09100450705979946672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7381271764775912228.post-29333370085835975622013-09-01T19:04:26.334+02:002013-09-01T19:04:26.334+02:00Ik houd zulke banden (zonder a.l. vloeistof) apart...Ik houd zulke banden (zonder a.l. vloeistof) apart voor vage plannen met 'ventieltransplantatie'. Zou daar graag autoventielen in willen plakken. Maar of 't er ooit van komt?Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.com